her n me

Friday, August 21, 2015

THE ENGAGEMENT DAY

Assalamualaikum....
setelah berbulan lamenye aku tidak menaip. bukan ape lah kan. Mana ada komputer aku nak taip. Takkan la nak buat blog guna komputer pejabat an. hahahha
So....kat sini aku cume nak paparkan kisah aku...
Aku DAH SEBULAN BERTUNANG!!!..
Wah nampak tak punya happy nye aku.,..hehehe
kate orang bila bertunang ni darahnye manis.....
aku nak try rase gak....tapi x berani...
baru nampak pisau je dah campak jauh2....huhuhu
aku BERTUNANG pada hari raya kedua tahun ni...
iaitu pada 18 JULAI 2015 atau 02 SYAWAL 1436 MASIHI...
hehe...tetapi sebelum tu...sebelum kami bertunang..
banyak persediaan yang perlu di lakukan...
maklumlah...kami yang nak bertunangkan...so kami yang kena buat sendiri..
dari A-Z..mase tu penat betul...baru bertunang..belum lagi kenduri kawin..
dengan hantaran tunang yang aku sendiri buat..
hahhaa
ntah ape2 yang jadi..yang penting ade yang tolong aku..
tanks to my lovely girl wahyuni yang sentiasa ada disisi...tak kira la jauh or dekat..
dan tak lupa kepada kakak ipar n abang die...tanks alot..tanpe korang x siap hantaran tu..hahha
dalam persiapan antaran tu macam-macam jadi..
gaduh la...penat la...marah2 la..stress la...hehhee
sayang...abang nak yang sayang tahu yang abang terlalu menyayangi wahyuni sampai bila2...
p/s:...tak sabar nak jadi imam sayang....
i want to be your lover, ur lovely husband forever..:)
nih ad skit gamba nih MY ENGAGEMENT DAY......huhu

Sebelum buat persediaan untuk bertunang, kita HOLIDAY dulu....huhuhu

Si comel saya..she's my everything... :)

Ni la aku...golap..hahahaha

hehehe...nampak keayuan die...

Waktu ni makan nasi kandaq..hehehehe


I will miss you forever my sweetheart...muahh

haaaaa.....sekarang ni da mula la dengan persiapan...riki2 barang heehe...kat air hitam ni....

ni la sedikit barang asas...huhu

ni la dia hasilnya..hehe

ni lagi sorang..hehehe
hehhe..nampak x bunga lolipop...penat ooo pk..hehe

uih..tetiba je da siap hahahahaha

hohohoho....without this ring...i can't make my wahyuni be my fiance...ehhehe :)

so this is the result..
ni la die rombongan dari pihak saya..eheheheh
when i saw her....i'm melting...hehehehehe

yang sebelah tu...yang baju wane kuning tu...my mom..hehe

hehehe....officially....you're my fiance....happynye...hehe

hehehe...sy kene duk luar..waktu makan je dpt masuk....sempat la amik satu due gamba hehehe..


so...that is my story....saya berharap sangat yang pertunangan kita ni akan bertukar kepada perkahwinan...wahyuni binti misman...saya terlalu menyayangi dan  mencintai awak...walaupun awak selalu cakap saya hanya pandai berkata-kata...tidak dengan perbuatan..tapi percayalah...yang sy mampu bimbing awak dan menjaga awak sepenuh hati saya...
saya sayang awak selama-lamanya...

No comments:

Post a Comment