her n me

Tuesday, December 25, 2012

knpe?

hari ini...
aq teringt..
tentang seseorang yang penah aq kenali..
ianya membuat aku tersenyum....
hehe...
ntah la....
biarlah hanye aq saje yang tahu...


lagi due bulan...
due bulan je...
emm cepat la mase berlalu...
pas tu aq da malas nak belajar...
aq x rase yang aq nak sambung ke degree...
others people said that degree was hard...
i'm not so sure...


awek..emmm....i'm miss her...
miss her so much..
tpi entah la....
banyak lak masalah sejak due menjak ni...
kau disane...aq disini,,,
aku x tau ape yang kau buat kat sane...
p aku tahu ape aku wat kat sini..yela diri aq an
aku harap kau jujur...:),,
sebab aq terlalu sayang an kau...
nak jage hati org bukan senang...
terutame bagi org yang macam aq...
aq x pandai....
aq cube...ad kalenye terlebih jage....dipergunekan
x jge...pergaduhan..
manusie an..macam2 ragam...
aku harap...kau dan aq akan bersatu suatu ari nanti.
maksud aq nikah la an..:D
yuni..aku terlalu sayangkan kau..
klu kau rase kasih syg aq ni x cukup...aku mintak maaf...
aku x pandai nak tunjuk an....
aku x sempurne...aku x kaye....
ilmu pun sekerat saje...baik..warak....aku bukan la macam tu..
aku manusie biase je...
aku x tahu kat mane la aq nak luah an...
kat sini or kawan...aku ade kawan ke?,,...
emm....family...
sayang...klu kamu da berubah hati kepada org lain disebabkan sikap aku...
aku redha....kau pergi la...sebab aku x sempurne,,,
sesungguhnye aku teramat takut akan kehilangan kau...
klu boleh please be with me...
forever..:)



da la sampai sini je..panjang lak..


No comments:

Post a Comment